3 Petua Memutihkan Kulit Muka Anda | Petua dan Tips Seharian Anda

3 Petua Memutihkan Kulit Muka Anda

3 Petua Memutihkan Kulit Muka Anda

Petua dan Tips : 3 Petua Memutihkan Kulit Muka Anda

Setiap dari kita ingin memiliki wajah yang sempurna, dari segi licin bersih tanpa sebarang jerawat atau jeragat atau pun putih dari sedia kala. Kali ini kami akan kongsikan, cara untuk memutihkan kulit wajah anda.


Petua 1 : Ambil sebatang timun batang diparut isi dalamnya dan campurkan bersama 1/2 biji limau nipis bersama bedak sejuk dipakai dimuka tiap-tiap malam. Pakai sebagai masker hingga kering dan kemudian cuci dengan air bersih. Insyaallah kulit muka akan jadi putih dan jerawat pun hilang.


Petua 2 : Gunakan gel daun Lidah Buaya. Lumurkan ke muka 2 kali sehari. Setelah kering, bersihkan dengan air suam.


Petua 3 : Parutkan lobak dan campurkan dengan kuning telur bersama air perahan limau nipis. Sebatikan dan tempel pada muka dalam setengah jam atau lebih, basuh muka dengan air bersih dan hasilnya memuaskan, lepas basuh anda akan dapat lihat hasilnya, muka cerah dan berseri. InsyaALLAH..

Selamat mencuba..



About Cari Petua

Blog yang mengumpulkan bermacam-macam petua / tips berguna untuk pengunjung semua. Terima kasih kerana terus setia bersama kami. Like Page Kami untuk memudahkan anda semua mendapatkan petua terkini Cari Petua / Tips

0 Response to "3 Petua Memutihkan Kulit Muka Anda"

Post a Comment