Rawatan Islam Untuk Penyakit Darah Tinggi, Kencing Manis dan Sakit Jantung | Petua dan Tips Seharian Anda

Rawatan Islam Untuk Penyakit Darah Tinggi, Kencing Manis dan Sakit Jantung

Doa-Doa Untuk Rawatan Darah Tinggi, Kencing Manis dan Sakit Jantung

Petua da Tips : Rawatan Islam Untuk Penyakit Darah Tinggi, Kencing Manis dan Sakit Jantung


Marilah kita kongsi bersama ilmu ini yang diajarkan oleh . Jika sudah berusaha secara moden masih tidak sembuh juga. Cubalah rawatan secara Islam dengan menggunakan ayat-ayat suci Al Quran kalamullah. Bolehlah membeli buku beliau yang baru berada di pasaran bertajuk “Indah Perubatan Islam”.

Cara-caranya:

Letak tangan kanan pada dada disebelah kiri dan bacalah kedua-dua doa ini. Amalkan selalu, insyaAllah mendapat kesembuhan dari Allah SWT.

DOA 1. RAWATAN DARAH TINGGI, KENCING MANIS DAN SAKIT JANTUNG

Doa-Doa Untuk Rawatan Darah Tinggi, Kencing Manis dan Sakit Jantung

Maksudnya:
“Wahai umat manusia! Sesungguhnya telah datang kepada kamu Al-Quran yang menjadi nasihat pengajaran dari Tuhan kamu dan yang menjadi penawar bagi penyakit-penyakit batin yang ada di dalam dada kamu dan juga menjadi hidayat petunjuk untuk keselamatan, serta membawa rahmat bagi orang-orang yang beriman.”

DOA 2. RAWATAN DARAH TINGGI, KENCING MANIS DAN SAKIT JANTUNG

Doa-Doa Untuk Rawatan Darah Tinggi, Kencing Manis dan Sakit Jantung

Maksudnya:
“Dan kalaulah Al-Quran itu Kami jadikan (bacaan) dalam bahasa asing, tentulah mereka akan berkata: Mengapa tidak dijelaskan ayat-ayatnya (dalam bahasa yang kami fahami)? Patutkah Kitab itu berbahasa asing sedang Rasul yang membawanya berbangsa Arab? Katakanlah (wahai Muhammad): Al-Quran itu, menjadi (cahaya) petunjuk serta penawar bagi orang-orang yang beriman dan sebaliknya orang-orang yang tidak beriman, (Al-Quran itu) menjadi sebagai satu penyakit yang menyumbat telinga mereka (bukan penawar) dan ia juga merupakan gelap-gelita yang menimpa (pandangan) mereka (bukan cahaya yang menerangi). Mereka itu (dengan perbuatan melarikan diri dari ajaran Al-Quran, tidak ubahnya seperti) orang-orang yang diseru dari tempat yang jauh (masakan mereka dapat mendengar dengan betul atau melihat dengan nyata).” (Surah Fushillat: Ayat 44)

Selamat beramal..


About Cari Petua

Blog yang mengumpulkan bermacam-macam petua / tips berguna untuk pengunjung semua. Terima kasih kerana terus setia bersama kami. Like Page Kami untuk memudahkan anda semua mendapatkan petua terkini Cari Petua / Tips

0 Response to "Rawatan Islam Untuk Penyakit Darah Tinggi, Kencing Manis dan Sakit Jantung"

Post a Comment