12 Cara Isteri Cepat Hamil | Petua dan Tips Seharian Anda

12 Cara Isteri Cepat Hamil

petua dan cara isteri cepat hamil

Petua dan Tips : 12 Cara Isteri Cepat Hamil

Tips 1. 30 - 60 minit sebelum bersetubuh, pergi kencing dan bersihkan far*j dengan air sirih atau air garam buku (garam asli).

Tips 2. Setelah habis berset*buh, jangan bergerak atau bangun. Terus tidur atau sekurang-kurangnya baring 30 - 60 minit, untuk memberi ruang kepada sp3rma untuk berenang-renang ketepian terus ke hujung fallopian tube dengan lajunya.

Tips 3. Jangan sekali-kali cuci far@j selepas berset*buh.

Tips 4. Lakukan perset*buhan sekerap mungkin.

Tips 5. Lakukan perset*buhan pada tarikh subur (Hari ke 14) sekurang-kurangnya 6 pusingan.

Tips 6. Sebelum pancutan air m@ni, batang hendaklah betul-betul tegang dan masukkan batang sedalam mungkin pasak sedalam-dalamnya dan pancutlah air m@ni dengan laju.

Tips 7. Lakukan s3ks dengan gaya dan teknik 'deep penetration' antaranya ialah teknik dari belakang (doggy) bukan liw@t, di mana wanita duduk melutut dan lelaki memasukkan batang dari arah belakang sambil menarik pinggang isteri rapat ke arahnya. Teknik ini sangat sesuai jika si suami mempunyai batang kontot.

Tips 8. Menggunakan Teknik Tok Janggut, diasaskan dari cerita Musang Berjanggut yang mana teknik ini memerlukan kedua kaki wanita kengkang ke atas dan masukkan batang yang betul-betul tegang keras padu dan mantap terus ke far@j dari arah depan.

Tips 9. Menggunakan Teknik Che Siti Wan Kembang, teknik berasal dari Kuala Krai Kelantan ini terbukti berkesan dengan jumlah statistik mendapat anak yang ramai yang mana konsep adalah dengan melapik bantal di bawah pungg*ng perempuan. Teknik Puteri Saadong dan lain-lain gaya yang difikirkan batang dapat menusuk terus rapat ke hujung rahim.

" Kebanyakan skill ini ada dah semulajadi kat awek Kelantan dan anda tak perlu susah nak cerita banyak pada mereka sebab semuanya tersedia pakej lengkap jika isteri anda orang Kelantan "

Tips 10. Mana-mana gaya dan teknik yang menyakitkan isteri hendaklah diketepikan dan tukarkan dengan teknik-teknik lain.

Tips 11. Selepas pancutan air m@ni, kekalkan batang ke dalam far@j beberapa ketika sehingga batang kecut sepenuhnya tak bermaya lagi nak main atau sehingga far@j mengecut kembali.

Tips 12. Berdoa la banyak-banyak kepada Allah, supaya dipercepatkan dapat zuriat.

Selamat beramal..

Petua dan Tips : 12 Cara Isteri Cepat Hamil


About Cari Petua

Blog yang mengumpulkan bermacam-macam petua / tips berguna untuk pengunjung semua. Terima kasih kerana terus setia bersama kami. Like Page Kami untuk memudahkan anda semua mendapatkan petua terkini Cari Petua / Tips

0 Response to "12 Cara Isteri Cepat Hamil"

Post a Comment