17 Cara Mengurut Dengan Betul | Petua dan Tips Seharian Anda

17 Cara Mengurut Dengan Betul

Petua dan Tips  : 17 Cara Mengurut Dengan Betul


Petua dan Tips  : 17 Cara Mengurut Dengan Betul

"Cuba urut kuat sikit" 
"Awak ni urut tak rasa lah" 

Selalu tak husband/wife cakap macam ni bila kita mengurut? Meh nak ajar cara mengurut yang betul. Ada bahagian-bahagian dan cara dia. Ini kalau betul-betul kena memang rasa sedap, ringan je satu badan. Tak percaya nanti try.

Sedikit pengenalan : Urut adalah rawatan secara tradisional di timur yang kini diterima di negara barat. Urutan juga merupakan satu daripada perubatan cara Islam. Ia amat baik bagi merawat apa juga penyakit, baik yang baru atau sudah lama dihidapi, baik yang ringan atau yang kronik.

Urut sudah diketahui sejak berzaman sebagai satu alternatif dalam dunia perubatan. Selain mengatasi masalah terseliuh serta membetulkan perjalanan darah, urut dikaitkan dengan rawatan mengembalikan kesihatan dan tenaga seksual lelaki.

Bagaimanapun, urut sepatutnya dilakukan oleh mereka yang mahir dan profesional kerana ia juga boleh memudaratkan jika tidak mengikut prosedur sepatutnya.




















Petua dan Tips  : 17 Cara Mengurut Dengan Betul

About Cari Petua

Blog yang mengumpulkan bermacam-macam petua / tips berguna untuk pengunjung semua. Terima kasih kerana terus setia bersama kami. Like Page Kami untuk memudahkan anda semua mendapatkan petua terkini Cari Petua / Tips

0 Response to "17 Cara Mengurut Dengan Betul"

Post a Comment